UKONČENÍ STRAVOVÁNÍ U BEZHOTOVOSTNÍHO STYKU HLÁSÍME VŽDY U POKLADNY ŠJ.
Zrušit písemně závazek platby inkasem. Bez řádného ukončení bude pokračující přihlášení posuzováno jako přihlášení s vymahatelným dluhem.
IDENTIFIKACE STRÁVNÍKŮ:
– prováděna čipem, který si hradí strávník
– čip není přenosný na jiného strávníka a je platný po celou dobu stravování ve školní jídelně
– bez platného čipu nebude oběd vydán
– při ztrátě nebo poškození je strávník povinen si zakoupit čip nový
– dodavatel čipu poskytuje záruku pouze 12 měsíců
– za zapomenutý čip bude vydán doklad k výdeji oběda u pokladny ŠJ
A TADY JSOU VŠECHNY INFORMACE POHROMADĚ:
Po ukončení stravování vrátí strávník čip na pokladně ŠJ, kde mu bude vrácena záloha ( čip nesmí být poškozen ). Pokud tak neučiní do jednoho roku, čip bude vyřazen z evidence a záloha nebude vrácena.
PROVOZNÍ HODINY POKLADNY ŠJ: 11:00 – 13:45h.
VÝDEJ OBĚDŮ CIZÍ STRÁVNÍCI: 11:00-11:15 h.
Ceny stravy:
Žáci 7-10 let 27 Kč
Žáci 11-14 let 29 Kč
Žáci 15- více let 32 Kč
Cizí strávníci 75 Kč
Doplatek za neodebranou stravu 27 Kč.
Výše úhrady oběda pro žáky ZŠ je závislá na jejich věku, kterého dosáhnou v daném školním roce. Rozhodující školní rok je vždy od 1.9. do 31.8. následujícího roku
ODHLAŠOVÁNÍ TELEFONICKY:
E-MAIL NESLOUŽÍ K ODHLAŠOVÁNÍ OBĚDŮ!!!
– Den předem od 11:00 – 13:45 h – pouze na tel.čísle: 558 604 256 – p. Hillová
– Aktuální den od 06:30 – 07:00 h. – pouze na tel.čísle: 558 604 255 – p. Salachová
Poslední pracovní den v měsíci se ruší ranní telefonické odhlašování z důvodu uzávěrky stravného a prodeje na nový měsíc.
Odhlásit se můžete den dopředu do 13:45 hod.
Způsob platby ŠJ:
- souhlas k inkasu z účtu z jiných bank nejpozději k 1.v měsíci na daný měsíc
číslo účtu : 2254 2254 44/ 5500
- hotově-platba na pokladně ŠJ ve výjimečných případech, vždy 2 poslední dny ve starém měsíci a 2dny v novém měsíci.
ŠJ nabízí možnost výběru ze dvou jídel, a to ve dnech, pondělí až čtvrtek. V pátek jen jedno jídlo.
Změna obědu na č.2 se provádí vždy 2 pracovní dny dopředu do 13:50h.
Ve dnech výběru stravného na nový měsíc lze změnu provést až po zaplacení ( přihlášení na nový měsíc )
INFORMACE PRO STRÁVNÍKY BEZHOTOVOSTNÍ PLATBY: INKASO
– Stravné za daný měsíc budeme inkasovat k 1.dni daného měsíce s odečtem odhlášek za minulý měsíc!!!
– Pokud peníze nebudou připsány na účet do 10.dne téhož měsíce, rušíme od příštího měsíce platbu inkasem!!! Po zrušení inkasa, platba pouze hotově!!!
– V případě, že ukončíte stravování a platíte inkasem, jste povinni nahlásit ukončení stravování na pokladně školní jídelny a až poté zrušit inkaso u své banky!!!
POKUD NEBUDE UKONČENÍ STRAVOVÁNÍ ŘÁDNĚ NAHLÁŠENO A ZRUŠENO NA POKLADNĚ ŠJ, JE MOŽNÝ VZNIK VYMAHATELNÉHO DLUHU ZE STRANY ŠKOLNÍ JÍDELNY !!!
Provozní řád ŠJ je vyvěšen na nástěnce u vstupu do budovy školní jídelny nebo na stránkách školy www.5zsfm.cz
Změna jídelního lístku -možná!!!
UPOZORNĚNÍ ŠKOLNÍ JÍDELNY PRO STRÁVNÍKY – DŮLEŽITÉ ČTĚTE !!!
– S platností od 01.01.2012 ŠJ za neodhlášenou stravu účtuje věcné a režijní náklady na přípravu jídla.
– První den neplánované nepřítomnosti lze strávníkovi poskytnout jídlo v rámci školního stravování za výši finančního normativu( § 4 odst. 9 vyhlášky č. 107/2005 Sb.). Jídlo si může vyzvednout do nosičů (v době od 11:00 do 11:15 h).
– Bude – li však strávník nemocen několik dní, pak od druhého dne jeho nepřítomnosti, kdy nebude ve škole se už nejedná o školní stravování ( s odkazem na § 122 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb).
– Strávník je povinen si jídlo odhlásit v době nepřítomnosti !!!
– Jestliže si strávník od druhého dne nepřítomnosti ve škole jídlo neodhlásí, neodhlášená strava propadá a bude mu řádně vyúčtována úhrada věcných a režijních nákladů.
Strávníci platící stravu v hotovosti budou doplatky za neodhlášenou stravu platit hotově na pokladně ŠJ.
Strávníkům platících přes banku ( inkasem ) bude částka navýšena o doplatek za neodhlášenou stravu.
– Odhlašovat obědy lze na pokladně ŠJ, přes internet po zavedení hesla na pokladně ŠJ nebo telefonicky.
– Povinnosti strávníka je respektovat a dodržovat předpisy týkající se školního stravování, odhlašovat a přihlašovat obědy podle stanovených pravidel, aby nedocházelo k neoprávněnému odběru jídel za úplatu určenou pro školní stravování. ( § 123 odst. 3 zákona č. 561/2004) .
Do kategorie jsou strávníci zařazeni podle věku, kterého dosáhnou ve škol. roce ( září – srpen ) dle vyhl.107/2005 Sb.
Objednávky, výdej, kontrola obědů je prováděna použitím čipů. Při ztrátě nebo poškození je nutno zakoupit čip nový.