ŠJ – Aktuální informace k provozu školní jídelny od 12.4.2021
AKTUÁLNÍ INFORMACE K PROVOZU ŠKOLNÍ JÍDELNY OD 12. 4. 2021
PRODEJ STRAVENEK – BEZHOTOVOSTNÍ PLATBA (INKASO)
Všichni žáci 1. stupně platící inkasním příkazem budou automaticky přihlášeni od pondělí 12.4.2021do konce měsíce dubna. Inkaso bude staženo 12.4.2021.
V případě, že zákonný zástupce žáka nebude mít zájem o stravování svého dítěte v době distanční výuky, musí oběd sám odhlásit a to nejpozději do 12.4.2021 do 8:00 hod na www.e-strava.cz nebo telefonicky na č. 558 604 256, 558 604 255.
PRODEJ STRAVENEK – HOTOVOSTNÍ PLATBA
Pátek 9.4.2021 8:00 – 11:00 hod
Pondělí 12.4.2021 6:30 – 9:00 hod 11:00 – 13:00 hod
Úterý 13.4.2021 6:30 – 9:00 hod 11:00 – 13:00 hod
Vzhledem k návratu části žáků 1. stupně do škol se mírně změní (posune) čas vydávání obědů pro žáky na distanční výuce. O změně budete během zítřka informováni.
Mgr. Martin Macháč