ŠJ – Aktuální informace k provozu školní jídelny od 12.4.2021

AKTUÁLNÍ INFORMACE K PROVOZU ŠKOLNÍ JÍDELNY OD 12. 4. 2021

 PRODEJ STRAVENEK – BEZHOTOVOSTNÍ PLATBA (INKASO)

Všichni žáci 1. stupně platící inkasním příkazem budou automaticky přihlášeni od pondělí 12.4.2021do konce měsíce dubna. Inkaso bude staženo 12.4.2021.

V případě, že zákonný zástupce žáka nebude mít zájem o stravování svého dítěte v době distanční výuky, musí oběd sám odhlásit a to nejpozději do 12.4.2021 do 8:00 hod na www.e-strava.cz nebo telefonicky na č. 558 604 256, 558 604 255.

 

PRODEJ STRAVENEK – HOTOVOSTNÍ PLATBA

Pátek         9.4.2021     8:00 – 11:00 hod

Pondělí    12.4.2021    6:30 – 9:00  hod      11:00 – 13:00 hod

Úterý       13.4.2021     6:30 – 9:00  hod      11:00 – 13:00 hod

Vzhledem k návratu části žáků 1. stupně do škol se mírně změní (posune) čas vydávání obědů pro žáky na distanční výuce. O změně budete během zítřka informováni.

Mgr. Martin Macháč