V 5.B proběhl konkurz do CK MORAVA Děti se připravovaly na konkurz několik týdnů. Promýšlely si trasu výletu, hledaly v mapách, sbíraly a třídily informace z internetu, chystaly si fotky, pohlednice a také suvenýry z míst, které se rozhodly prezentovat před „konkurzní komisí“. Tu tvořili Tomáš, Míša a Karolína z 8.třídy a zahráli si na... » pokračovat
Novinky
1.místo Koval Jakub 2.místo Mohyla Ondřej 3.místo Trnka Tomáš
Ptáte se, co se děti dozvěděly, naučily? Během měsíce října a listopadu naši školu navštívila paní Rašková s programem „Zdravá pětka“, Nadačního fondu Albert. Program trval 2 vyučovací hodiny a děti se určitě ani chvilku nenudily. Se zdravou výživou byly seznámeny hezkou hravou formou. Během této lekce děti zkusily přijít na kloub nejedné... » pokračovat
Vyhodnocení sběru papíru říjen 2014: Nejlepší třída 1. 3.D 2. 7.B 3. 4.A Nejlepší žák 1. Kožušníková Iveta 6.B 522 kg 2. Juřičná Kateřina 7.B 506 Kg 3. Michalčáková Valerie 3.A 401 kg 4. Lipka Matěj 6.C 332 kg 5. ... » pokračovat
V pátek 21.11 proběhlo školní kolo soutěže Mladý chemik. Umístění žáků: 1. místo: Mohyla Ondřej (9.C) 32 bodů 2. místo: Majerová Tereza (9.A) 30 bodů 3. místo: Majer Jakub (9.B) 27 bodů Náhradník Pikna Petr (9.C) 27 bodů Tito žáci postupují do dalšího kola, které proběhne 10. prosince na Střední... » pokračovat
Dětem se projekt líbil, aktivně se zapojovaly do všech činností, které měla paní lektorka připravené a snad i pozorně poslouchaly nové informace o zdravém způsobu stolování ve škole i doma.
listopadu v naší třídě proběhl „Hnědý den“, kdy jsme vše ladili právě do hněda. Od našeho oblečení, přes plyšové mazlíčky, hnědých úkolů, ale i návštěvou v podobě pejska jednoho z našich žákyň. Psí slečna nám za pomocí žákyně Aničky a její maminky předvedla, co všechno umí, ale také jsme se dozvěděli, jak se... » pokračovat
MLADŠÍ ŽÁCI POSTOUPILI NA HALOVÉ MČR ( rozklikněte zde … )
Několik podzimních dnů bylo v 5.B ve znamení BRAMBOR. Ty se nám připletly opravdu do všech vyučovacích předmětů. Zkoumali jsme je od zasazení , vypěstování až po využití a spotřebování. Hledali jsme a třídili informace o původu brambor, o názvech v různých krajových nářečích, vymýšleli jsme říkanky, hádanky, písničky, slovní... » pokračovat