Přenesli jsme se do doby před první světovou válkou a správce Evžen Helm nám ukázal, jak to na zámku, za vlády Fridricha Habsburského, vypadalo. Přidal i drby o arcivévodovi a jeho slavném rodu. Prošli jsme se také ulicí Hlubokou s nejstaršími domy a zastavili se u kašny na náměstí. ... » pokračovat
Novinky
Děti pracovaly ve skupinkách, nejprve vyhledávaly informace o Keltech a Slovanech žijících v minulosti na našem území. Pak se žáci zásobili nejrozmanitějším materiálem, textilem, přírodninami a skupiny se pustily do práce. Propojily zábavně výuku vlastivědy, výtvarné a pracovní výchovy, spolupracovaly, tvořily a výsledek stál za to! FOTOGALERIE: 1568. 4.C –... » pokračovat
Na den 21. 3. připadá každý rok Světový den Downova syndromu. Toto datum není vybráno náhodně. Downův syndrom se totiž vyznačuje jedním přebývajícím chromozomem 21. Někdy se také označuje tento syndrom jako trizomie 21. chromozomu. Normálně máme každý tyto chromozomy dva, osoby s Downovým syndromem mají tři – tedy 3... » pokračovat
VÝBĚR stravného DUBEN 2019
21.3. není jen první jarní den v kalendáři, ale je i Světovým dnem Downova syndromu. Lidem s Downovým syndromem nic nechybí, ale přebývá….21. chromozom. 21. chromozom se tvarem podobá dvěma ponožkám obrácených patami k sobě …. proto je symbolem tohoto dne pár odlišných ponožek. I děti 2.D si v tento... » pokračovat
Každým rokem jezdíme s dětmi do divadla v Českém Těšíně. Tentokrát děti zhlédly krásné představení Sněhurka a sedm trpaslíků. Dětem se pohádka moc líbila – hlavně trpaslíci, kteří byli opravdu malincí FOTOGALERIE: 1566. 2.D – DIVADELNÍ PŘEDSTAVENÍ SNĚHURKA A SEDM TRPASLÍKŮ
V pátek 15. března se vydaly děti, které měly zájem, na další filmové představení v tomto školním roce do kina Vlast. Za doprovodu paní vychovatelek shlédly rodinný muzikál plný dobrodružství s tajemnou chůvou Mary Poppins. Ta za pomoci veselého lampáře Jacka a svých jedinečných kouzelných schopností pomohla rodině Michala a jeho třem dětem znovu... » pokračovat
Ve dnech 14. a 15.3. se v naší třídě celé vyučování jen počítalo a počítalo. Cílem projektu bylo získat kladný vztah k předmětu a přesvědčit se, že MATEMATIKA může být velice zábavná. Hra na odhad, hra na postřeh, zábavné luštění “ klokánka“, to byly jen zahřívací aktivity. Děti se za... » pokračovat